otrdiena, 2015. gada 14. jūlijs

Melvis sūta sveicienus no mājām

Labvakar!
‘’Ir pagājušas deviņas nedēļas kopš ienācu savās jaunajās mājās. Man ir trīs saimnieki, kuriem bija ļoti grūti izdomāt man vārdu. Daudz un dikti viņi sprieda līdz beidzot nolēma mani saukt par Melvi.
Šo divu mēnešu laikā esmu ticis pie lolojumdzīvnieka pases un čipa (transpondera), ir nokārtotas visas nepieciešamās vakcinācijas. Esmu diezgan drosmīgs, taču vizīte pie ārsta mani ne visai iepriecināja. Apetīte ir laba. Kad ierados pie saviem saimniekiem svēru 700 g, tagad esmu 2 kg smags kaķu puika. Esmu slinks sausās barības ēdājs. Ēdu vienīgi, ja saimnieki dod jauktā veidā kopā ar konserviem, vai apēdu kādu granuliņu, ja iedod no rokas, pieklājības pēc.
No rītiem esmu iesācis modināt savus saimniekus ar murrāšanu un laizīšanu, kā liekas tas viņiem patīk.
Pilsētā esmu liels gulētājs, bet, kad mani aizved uz laukiem, gulēšanai laiku veltu mazāk. Cenšos to izdarīt mašīnā braucot uz laukiem, (kā ieliek mani mašīnā, tā guļu līdz esmu galā), jo tur ir tik daudz ko redzēt un darīt. Jākāpj krūmos, kokos jāasina nagi, jāķer mušas. Tikai saimnieki mani vienu pie kokiem tuvu nelaiž, jo baidās, ka varu par augstu uzkāpt un netikt lejā.
Katrā ziņā ļoti uzmana un mīl. Sveicieni tiem, kas mani sagaidīja šai pasaulē.’’

Domāju ja Melvis varētu, tad noteikti īsumā tā arī pastāstītu.
Bet mums viņš ir mīļais kaķu puika - mūsu Melvītis.

Sanita










Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru