ceturtdiena, 2014. gada 20. februāris


Labdien, mans nākamais saimniek!

Mani sauc ... Šajā vietā daudzi pasaules suņi nosauktu skanīgu vārdu, bet manējais būs Tavā ziņā! Tas notiks tajā brīdī, kad Tu izlemsi, ka būšu Tavs suns. Tad Tu uzņemsies atbildību par manu turpmāko dzīvi. Esmu jautra un kustīga, bet tas ir saprotams, jo esmu vēl tik jauna. Meitenes no Dzīvnieku biedrības, kas bija ieradušās pie mums ciemos, ar smaidu uzreiz nodēvēja mani par rosīgo mamzelīti. Tāda arī esmu. Ja mani grib fotografēt, es pozēju tik ātrā kustībā, ka bildes neizdodas. Bet Tev nevajag manas bildes, jo Tev būšu es – dzīva, kustīga, amizanta un mīlēšu Tevi no visas savas mazās sirds.
Šobrīd esmu apmēram 6 mēnešus veca un tad, kad es piedzimu, mana mamma un viņas saimnieks bija sarunājuši man jaunas mājas, bet dzīvē notiek visādi un mani plānotie saimnieki diemžēl nepaņēma mani. Ir jau jauki dzīvot kopā ar māmiņu, bet nu jau esmu liela, un man ļoti gribas, lai man ir savs saimnieks, mans lielākais draugs un līdzgaitnieks uz visu manu turpmāko dzīvi.
Ieskaties manās dzīvespriecīgajās acīs! Varbūt esmu tieši Tavs sapņu suns? Ja tā, tad zvani vienai no manām jaunajām draudzenēm Svetai (26316263)

Mēs visi turam īkšķus un ķepas cerībā, ka Tu mani te ieraudzīsi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru