trešdiena, 2016. gada 7. septembris

Ella (ex-Feja)

Kaķenīte Feja pie saviem jaunajiem saimniekiem aizbrauca tikai pagājušās nedēļas nogalē, bet jau raksta mums priecīgas un optimistiskas vēstules .

''Čauuu visiem dzīvnieku mīļiem!!!  Mani sauc Ella,  jeb kā mani iepriekš dēvēja - Feja!
Esmu nodzīvojusi jau gandrīz nedēļu jaunajās mājās Ikšķilē un esmu dikti laimīga. Jau pirmajā dienā tiku sagaidīta mājās ar visādām interesantām, grabošām mantiņām un citiem labumiem! Ziniet es gan teikšu, ka mantiņas ir laba lieta, bet nekas nav labāks par segām, dvieļiem, palagiem, pārvalkiem ... Jebkas, kur es varu saritināties, sakasīt tādu kā midzeni, ložņāt un vienkārši atlaisties! Starp citu, esmu tikusi arī pie savas pils! Trīs stāvos, kur augšpusē es guļu kā karaliene, kaķu karaliene. Hehe
Jā, un saimnieces plecs, ehhh... Tas ir tik ērts, vakaros bez tā nu neiztikt!!
Ikdiena man paiet trakojot, vispār mans divistabu dzīvoklis ir dikti labs, ir, kur izskrieties... No vienas istabas uz otru, tad atkal atpakaļ 😊
Ah, varētu jau daudz un dikti sarakstīt, bet vienkārši sakot gribu, lai ziniet, ka esmu patiesi LAIMĪGA!!!! 😊 😊
Čau, mjau!''


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru