piektdiena, 2017. gada 14. jūlijs

Laimīgā pastkastīte jūlijā

Jauns mēnesis un jaunas laimīgās vēstules. Lai mīlestība un prieks vairojas!
’Paldies Auces Dzab par brīnišķīgāko suni pasaulē - Doru.
 Jau nosvinēta 3 gadu jubileja!🐶’’

Milzīgs prieks un lepnums par Jums. Sveicieni arī no mums!
Ancītes dzīves sākums bija ne pārāk veiksmīgs. Izcīnijusi uzvaru pār slimībām un atguvusi ticību cilvēkiem, kaķenīte nokļuva Īstajās mājās. Saņemtās bilde silda mūsu sirdis. Paldies!

‘’Hey, hey, hey!
Vasara klāt un sūtu Jums jaukas bildes no mūsmājām. Kā jau redzams bildes Poko ļoti daudz guļ, ka jau jebkurš kaķis. Bet tas kā viņa guļ, padara viņu īpašu un interesantu. Katru rītu pamostoties viņa ir ar mani - galvgalī guļ. Es jau smejos , ka mana eņģelīte, kas pa naktīm sargā mani, gan manus sapņus. ❤
Manai Pocītei ļoti patīk mušas ķert - ja viņa tās nevar noķert vai aizsniegt dod man zīmi, ka man jānāk palīgā.
Un, jā, mēs arī piedzīvojām mazgāšanos - Poko to uztvēra pat ļoti mierīgi. Zinot to, ka no ūdens viņai nekad nav bijis bail - mani tas nepārsteidza. Vismaz uz kādam 40 min mājas bija klusums. 😁
Ar mjau, mjau sveicieniem
Pocītes saimniece Madara ‘

Paldies par jaukajām ziņām. Lai jūsmājās daudz nezūdošas pūkainas laimes un prieka!





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru