otrdiena, 2015. gada 27. janvāris

Sveicieni no Šeilas! :)

       
                                                                                 
                                            Labdien!

Esmu kaķenīte Šeila. Vasarā biju pavisam maza un man nebija mājas... un arī vārda nebija. Tagad jau no rudens dzīvoju lauku mājās. Man ļoti patīk ķert pelītes un vispār visu, kas kustas... Man ir arī audžu vecāki - Fričuks un Pūka, un man ļoti patīk ar Pūku rotaļāties. Saimnieki mani mīl un lutina (vēl ne reizi neesmu saņēmusi rājienu), jo cenšos labi uzvesties. Paldies Auces dzīvnieku aizsardzības biedrības meitenēm, ka atvedāt mani uz šejieni! Bet nu iešu pačučēt, jo ir taču jāaug lielai.


                                                                                                -Šeila-



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru