ceturtdiena, 2018. gada 13. decembris

Paldies!

‘’Vēlējums kaķītim. Labdien, Mincīt! Es novēlu, lai tev būtu savi saimnieki un neslimo. Es cerēšu, ka tevi atradīs, tad tavi saimnieki būs priecīgi.’’
Esam patiesi aizkustināti un saviļņoti, lasot daudzās sirsnīgās vēlējuma vēstulītes un apbrīnojot skaistos zīmējumus, kurus kopā ar ziedojumu saņēmām no Jelgavas skolēniem.
‘’* Es novēlu, lai jūs būtu labākie draugi uz mūžu! *Es novēlu, lai mazie kaķēni augtu lielāki un bez veselības problēmām, kā arī, lai suņi un citas dzīvas radībiņas neslimo! *Es novēlu, lai katram cilvēkam būtu tik labs draugs kā dzīvnieks! *Lai visiem kaķiem, suņiem un pārējiem dzīvniekiem būtu mājas! *Ja es strādātu patversmē, man būtu daudz prieka, jo dzīvnieki ir mīļi. *Veiksmi visam, ko darāt un jaukas Jums visas dienas! *Vēlu, lai Jums būtu iespēja darīt un palīdzēt pēc iespējas labāk! *Lai dzīvniekiem būtu, ko ēst, un atrastos mīļi saimnieki! *Lai Jums viss vienmēr izdodas! Es ceru, ka jūs palīdzēsiet, jo tad, kad es izaugšu liels, es gribēšu strādāt par veterinārārstu.  …dzīvniekiem arī ir jūtas, tāpat kā cilvēkam. *Tu un pārējie ir malači, jo dzīvniekiem vajag palīdzību. *Es gribu, lai jūs glābjat visus dzīvniekus. *Es vienkārši gribu teikt paldies par jūsu darbu. Jūs esat lieliski! *Lai visiem dzīvniekiem ir laime un lai viņi ir veseli!’’
Mīļu paldies astaiņu un pūkaiņu vārdā sakām sirsnīgajiem Jelgavas Tehnoloģiju vidusskolas 3m² klases bērniem Ievai, Oliveram, Jānim Maratam, Andrejam, Paulai, Nikolai, Kristenam, Keitai, Mikum, Tomasam, Armandam, Laurim, Martai, Ketijai, Martinam, Nelliji, Elzai Kristīnei, Markusam, Diānai, Paulai, Kristapam, Albertam, Aleksam, Evelīnai, Rūdim, Džesikai, Dārtai, Evai, Emīlijai, Renāram, arī tiem, kuri savus vēlējumus nebija parakstījuši, un viņu skolotājai Ingrīdai Auziņai.
Jūs esat lieliski cilvēki ar mīlestības un līdzjūtības pilnām sirsniņām. Paldies, mīļie!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru